Rabu, 3 Mac 2010

sunyi #1


Hari nie ofiss aku sunyi lagi, biase la ofiss xramai staf sekali keluar outststian 3 orng so sunyi la jadi nye....kalau biase aku sampai dah ade orang, hari nie aku yang sampai dlu so kena la aku yang bukak ofiss dlu...bosan aku...

Sekarang nia aku tinggal sesorang kat ofiss, yang len sume pegi munim...tak balik lagi, sambil tu aku pn pe lagi bz la berchatting...heeeee....ingat nk bli makeup on9, cantik giler aku nie palk pantang betol klau nampak makeup-makeup yang cantik-cantik and menarik nie, biase la perempuan mesti la tertarik pade sesuatu yang cantik kan.

Boring la dok sensorang nie..nak ikut dorang pegi makan tadi mals, perot pun dah kenyang tadi..kalau tak makan lagi tadi tak pe jugak...

Mane la tak nye, pagi-pagi lagi aku dah membedal nasi lemak lauk telor denagn peha ayam panggang madu, sedap betol...kebetulan malam tadi kat umah aku tu ade pasar aku pegi la peh tu aku pn beli al peha ayam madu tu 2 ketol balik rumah mak aku makn 1...tu la yang pagi nie aku bawak 1 je...kenyang perot aku...

Sejak aku keje kat MASUM nie aku dah mula membina badan..( dalam kate lain nye 'GEMOK' ) mane tak nye makan macam-macam...yang budak-budak ofiss nie pulak suke belanje makan mcam-macam....ape lagi aku pun belasah je la...lagi pun aku pegang cakap datok chef wan je "makanan paling sedap di duna nie makanan free"...heheheheh...



Tiada ulasan:

Hazri dan Sue

Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers