Jumaat, 16 April 2010

SeDiH #1

Hari nie aku sedih la....patut la 2,3 hari nie aku gembira je rupa nya ada pekara buruk yang bakal jadi, aku peasan kat mak jangan nangis, sebab aku nak mak kuat hadapai semua nie...tapi aku pulak yang menangis

Kesian kat mak dan ayah , kenapa la semua nie jadi pada kami...aku tak boleh nak salah kan adik, sebab semua nie takdir...aku harap sangat adik bahagia.

Kadang-kadang aku tak faham kenapa kite kena buat pilihan dalam hidup, sebab tak semua pilihan boleh mengembirakan dan membahagiakan...dan setiap pilihan perlu di bayar samaada kita suka atau pun tak suka.

Aku tak nak tengok mak dengan ayah bersedih, tapi aku tak nak adik besedih jugak...macam mana ye...sesak otak aku.


hAraP aPe YanG tErJaDi Nie AkaN CePat BerAkHir DeNgAn BaIk......

Tiada ulasan:

Hazri dan Sue

Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers