Rabu, 30 Jun 2010

Jumaat, 4 Jun 2010

Pjj At UiTM......


Dah berape hari rase tak sihat nie....jiwa rasa kacau pun ade....
kemarin dapat emai yang aku dapat wat pjj kat uitm...
Tapi hati rase cam tak nak pergi pun ade.

Aku pun tak tau la kenape dengan diri aku nie...
bile aku tanye pendapat orang, macam2 yang aku dapat ade yang negetif..
ade yang positif.

Malam tadi aku becakap dengan seseorng yang pada aku boleh memberi semangat pada aku....
die cakap " pada pandangan die aku ptot sambung belajar, sebab aku masih muda banyak masa lagi untuk kejar semua matlamat hidup..." dan lagi 1 die cakap " Bayang kan dekat dalam tangan kanan dan kiri nie kite ada menggenggam sesuatu, di sebelah tangan kanan menggenggam emas dan sebelah tangan kiri menggenggam taik...so fikir2 la tangan mana yang kita akan bukak...".....

Demi mase depan kite kene fikir kan sesuatu yang baik buat diri sendiri n keluarga serta orng yang tersayang.

Hazri dan Sue

Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers