Khamis, 14 Oktober 2010

Exam...Exam....Exam..!!!!

Final dah dekat, buku pun aku xusik lagi, bukan tak nak baca just belom masanya lagi ape pun nak kasi otang relex dulu baru boleh masuk, kalau otak full ape pun tak bleh terima betol tak??
huhuhuhuh.

10/10/2010 kemarin ade class, carry mark untuk PAD 120 ( Political science ) dah keluar, aku tak puas hati bila dengar markah aku kena baca, aku bukan tak puas hati dengan markah aku tapi aku tak puas hati pada orng yang tak jujur dengan diri sendiri, menipu tak sudah. Boleh ke orang macam tu aku nak buat kawan rasa macam di tindas pun ade, melampau sangat perangai diorang.

Azam aku final nanti aku akan buat the best untuk diri aku n my future bia diorang yang meniru tu rase, time test and kuiz boleh la meniru time final exam tiru la kalau korang rase dah tarel sangat kan, so gud luck pada si peniru ok.


Tiada ulasan:

Hazri dan Sue

Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers