Jumaat, 7 Januari 2011

Makan Malam

Malam tadi aku pegi makan dengan insan tersayang, ok la cuma keadaan sedikit suram pasal hati aku tengah sakit lagi kan tapi sebab nak teman and nak sangat jumpe die, pasal hari nie aku dah nak pegi genting highlands ade kursus 3 hari, 3 hari je tu pun dah macam-macam die pesan kat aku.



Gambar hiasan

antara pesanan nye : -

1. Pegi sana kursus, kursus je jangan curang-curang.
2. bie jangan nakal-nakal tau.
3. kalo bie boleh buat abg pun boleh buat.


Diatas adalah antara pesanan penaja yang aku terima, kadang-kadang tak paham kenape susah sangat nak pecaya, tapi sebab dah sayang aku sabar kan aje.


Tiada ulasan:

Hazri dan Sue

Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers