Selasa, 1 Mac 2011

WelcomE 1st MAC

Selamat datang 1st mac, pagi yang diberkati hari nie, sebab awal pagi lagi hujan turun melembabkan dan menyuburkan muka bumi allah nie..untuk bulan nie ada 2 lagi kelas yang aku kena hadir untuk this 2 sem at UiTM hopefully aku tak de ape2 problem untuk the next seminar.

Bulan nie nak buat azam baru la, ingat nak mula bersukan bukan ape badan dah makin dan makin dan makin naik, huhuhu.. ( namo jadi giant ++size ). Semalam dah start Training lari kat trek stadium UPM, dapat la 4 round...hehehe...

p/S : nie la trek Stadium UPM yang aku jogging smalm...ase nak patah kaki aku di wat nya, tp demi badan ku yang semakin montel nie aku gagah kan jugak..huhuhu..


Lepas je abih jogging kau pun rehat2 kejap dan besiap pulang, on the way balik tu boleh pulak la hujan tengah jalan...adoiiii...tapi takpe la hujan je pun. Sampai rumah dalam hati aku dah nekad aku tak akan makan malam nie...berjayakah aku ??

Nampaknya kau memang tak berjaya, bukan sebab ape sampai je rumah mak aku dah hidang makan, sekali die buat mee rebus daaa...( Sluuurrrpppp !!! ) dah la mak puasa hari isnin semalam, kesian pulak tengok mak dah masak penat2, pulak tu aku yang suruh mak masak beria sekali tak makan memang nak kena la kan, demi menjaga hati orang tua tu aku pun jamah la sikit.

On9 sebentar bersama FB, WOOOOOWWWW..!! (ape kes) kena kutuk kat fb la der....agak kurang di ajor betol....tapi tak pe itu semua penyuntik semangat.....bia ape orng kata ( ADA AKU KESAH KE DOLLLLL.....) hahahaha.....

p/s : pada yang mengenakan aku dalam fb tu siap la korang ye....kutuk aku g jogging ye, gajah bersenam la, gempa bumi la...aje nye ye kome nie....( mangkuk betol )....heheheh.

Tiada ulasan:

Hazri dan Sue

Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers