Rabu, 4 Mei 2011

Cabaran Untuk Kuruskan Badan..OMG !!

Percaya atau tidak tu la yang aku kena buktikan kepada my beloved boypren....disebabkan badan ku yang semakin membesar, membesar dan membesar ni die jadi risau...so sebagai cara nak buktikan yang diri ku ni mempunyai daya usaha yang tinggi dan besemanagat waja, akan ku bukti kan kepada beliau...MALAYSIA BOLEH..(Tapi aku boleh ke??)heheheh..

Sila jangan pandang aku seblah mata k...aku dah mula jogging n kurang kan makan makanan yang boleh menyebabkan aku tak benti dari makan...huhuhu (aku seorang penggemar ayam)...so from now on, no more ciken, no more KFC, no more MCD, no more BIG APPLE, no more J'co..no more..no more and no more abesiti food...Wawawawwawa.

Memula macam membangkang gak sebab aku agak malas la nk control makan sebab mesti tak bejaya(kurang keyakinan diri) tapi bile dok pikir pnye pikir punye pikir, aku pun...ermmm, ok laaaaaa...tp dengan syarat, kalau aku kuruskan badan die pun kene berubah jugak.

Syaratnya die kena jadi seorang yang rajin SOLAT, sebab aku nak die berubah...mungkin orang kata nak solat kena datang dari hati n tak boleh dipaksa, tapi cuba kalau fikir balik bile kita nak solat kalau nk tuggu hati tebukak..buat kata pintu hati tebukak umur pulak dah 40 ke 50 tahun cam mane ye?? renung-renungkan dan selamat beramal..hehehh.

Tak abih lagi...sabor......tapi kalau korang tanak baca takpe sebab aku takpaksa pun korang baca entry aku nie..hehehehe (ayat orang merajuk)....ermmm, so nak dijadikan cerita, bermula dari pada bulan 4 nie sampai la 25/10/2011 (perhatian my besday date) nanti aku kena kurangkan berat aku sebanyak 20kg....so, bejayakah...kite saksikan k....^___^.


p/s:berat aku sekarang 65, so 65-20= 45..wish me good luck..^____^

2 ulasan:

RaraPuing berkata...

sayang i da follow blog u klu sudi follow blog i jugak :)


http://puingcinta.blogspot.com/

sue berkata...

i dh follow blog u jugak...thanks =)

Hazri dan Sue

Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers