Rabu, 18 Mei 2011

hari untuk lepak dari buat kerja....

Chakkkk....!! heheheheh. lama gak aku x post news kat blog nie...[lama ke?? lame kot?? heheh]. So, nak dok cerita cikit, kenape beberapa hari nie aku dok diam, korang nak tau sebab ape??Ha'aaaa. nie semua pasal menyiapkan kerja yang aku dok tunggak2 pasal malas sangat nak buat sebab nya bz main fb, main blog. nie bila nak meeting baru la bz nak buat kerja, bukan ape nanti kena tanya dengan bos besaq nanti payoh pulak nak besoal jawap...macam tanya lah ustaz la pulak kang. hehehehe.

Hari nie, segalanya telah berakhir. siap sudah koje den, lega hati aku. boleh la nak bersuka ria dan becucuk tanam serta membangunkan bandar aku dengan jayanya . cita-cita nak jadi datuk bandar tapi belajar tak tinggi, jadi datok bandar dalam city ville pun jadi la...hahahaahah.

p/s : janagn tiru macam saya k, jadi la pekerja cemerlang...bukan darok bandar city ville yg cemerlang..hahahaha..^__^.

Tiada ulasan:

Hazri dan Sue

Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers