Khamis, 19 Mei 2011

jom edit picture bagi comel....

Hai Bloggers, Hari nie lagi sehari yang amat membosan kan. rase tak sabar nak balik rumah. Sejak2 kena kuarantin tak boleh nak berjogging nie kena la balik awal, nak tunggu kaki baik baru bleh kembali aktif besukan, nak jaga kesihatan la katakan. hehehehehe.

So sepeti selalu kalau xde kerja ape lagi aku pun menjalankan la tugas sebagai dato bandar yang cemerlang.hehehehehe. puas jadi dato bandar aku tengok you tube pulak. tengok je la ape yang patut. Semalam dah layan TIDAL WAVE. cerita korea yang pasal tsunami tu [cite lame, aku yg baru nk tengok..ketinggalan zaman..hihihi].

Ingat nak tengok movie yang pasal kiamat tajuk 2012 tu tapi dorang tak upload pulak dalamutube, soa ku pn tengok la cite ngarut2 bagi hilang bosan. Puas tengok ngarut2 aku tangkap gambar pulak. Atoi, gedix la pulak dalam opis dok tangkap gambar ala2 comel gitu [sebab ari nie pakai contact lens..kikik].

Dah puas amik picture aku pun nak la mengedit pic aku yang comel lagi gedix itu!! heheheh...jangan jeles eik..werkkk...!! korang mesti teringin nak tengok pic yang aku edit tu kan, so nie aku serta kan dengan pic sebelum n selepas edit k.


seblum edit


selepas edit


p/s : Cute kan...hihihi..terperasan pulak tp hakikat nye betol kan...^__^. [suke tgk mate tu bulat cam katun huhu]

Hazri dan Sue

Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers