Sabtu, 7 Mei 2011

Kami Kawan Selamanya...

Hello,blogger boy n girl.Malam nie nak tido awal cikit la, mata dah mengantuk tahap gaban ni.Tapi sebelum tu jom imbas sedikat tentang kawan2 yang penting dalam hidup aku......[tiba2 aku rindu sangat dengan dorang..=( ]

Jom aku kenal kan member aku yang paling rapat kat sekolah :-


1st, yang nie nabila @ kak la....aku kenal die start dari form 1, aku suke sngt kawan dengan die sebab die best dan pandai, kami sentiasa betiga + degan awek yang kat bawah tu..heheh....keistimewaan die nie, die suka wat kek yang sedap2, lagi2 cupecake, die pun menjual jugak kalau korang nak oder dengan die msuk kat cupcake nie..hehehe...=)


2nd, yang nie pulak hafizan @ pijan...aku kenal die start darjah 5, die baik sangt....haaa...jang dilap ye, pijan yang pegang dgu 2...kat belakang 2 kakak kembar die [mesti korang pelik kan, asal muke xsama...memang le, sebab dornag kembar xseiras...wahwahwahwa] kelebihan die nie pulak ye lah die nie peramah sangt, kalau dengan die mmg happening la famly aku pun senang dengan die, lagi2 mak aku...hehehe=P


Oke, seterus nya kawan2 kesayangan aku time kat kolej :-


1st, nie lah kawan aku yang selamatkan aku dari pada quit dari kolej mase 1st sem....nama nye sueraya @ cik sue...die nie best tau kawan degan die, rajin masak, suke kemas sumah dan yang paling penting mulut die becok sngt...tp comel kalau bab bejalan no 1..hehehe [macam aku...heheheh] =)


2nd, yang nie my lovely baby......nama nye masrini @ mas @ rini....die nie comel tambah manja, die sayang aku, aku pun sayang die....muke nakmpak lembut, tapi hati keras tau...time sem4, hobi kami same...tiap2 minggu akan pegi tgk midnite movie kat epoh [miss dat moment]...=(


3th, yang nie kawan terbaik dirumah, nama nye siti patemawati @ pet....budak nie jenis selumber tp die nie pencita lelaki tau, kalau dengan bf nye bukan main lentok lagi.....xlama lagi kawin la 2, dah betunang pun....hehehe....=)


4th, nie pulak roommate TERBAIK aku...namanya hasbella @ bella....dari sem 2 sampai la last sem die msti sebilik dengan aku....yang nie dah kawin, ade anak sornag dah....die nie orang asli tau....aku tau korang mesti tekejut kan, xnampak cam orang asli kan.....hehehehehe...die nie orang asli moden, tp xde agama tau.......sweet kan..=D

5th, ini pulak masanum @ mas.....member aku yang nie jenis gila-gila remaja, xpenah tengok die sedih.....mood die sentiasa happy je.....kalau nak marah pun macam sentiasa tak jadi sebab orang macam die xsuke tunjuk kesedihan depan kami [kau tau 2 mas] heheheheh ^__^.


6th, yang nie pulak nama nye syarina @ ina.....die pun giler2 remaja....cukup rapat dengan si masanum, macam belangkas......port lepak dorang mane lagi kalau bukan umah sewa aku...heheheh..=P


7th dan yang terakhir, orang paling tua antara kami asyikin @ kak ekin....tua xtau la beza sethun je pun.......die nie cukup faymes die kalangan budak lelaki [padahal aku lagi lawa...eceh ceh...prasaan..heheh] kak ekin nie baik, rajin n selalu jaga adik2 die yang mengong2 nie..heheheh die dah kawin 2 thun lepas, tp kami dh lost contact...hope satu hari t dpt jmpe die lagi...miss u so much...=(.



So, tu la sedikit sebanyak ragam dan kawan2 aku.....mungkin dorang xtau, tapi aku betol2 sayang kan dorang.......walau pun kadang2 korang lupa aku, tapi aku xpenah lupe kan korang......bagi aku KITA TETAP KAWAN SELAMANYA.

Tiada ulasan:

Hazri dan Sue

Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers