Khamis, 5 Mei 2011

Penulis Terulung

Macam mana ye?? macam nie kot ??? ke macam nie ye??......ehhhh tak, tak....haaaaaaa.....mesti macam nie kan.....jap, jap ape aku merepek nie ye?? hehehehehe mesti serabut korang bacakan, tapi aku xkesah lansung.......blog aku, so aku pnye suka la.......lalalalalala...^_^.

Back to da title, nak story mory cikit.......aku nie penulis blog yang tak berapa nak power and aktif , tapi as a blogger girl cewahhhhh. hehehehe aku nak la create some entry yang best dan boleh buat orang enjoy bile baca my blog, tapi persoalan nya mampukan aku???

Blog nie hak aku so sebagai pemilik blog aku berhak la nak tulis ape pun, yang penting aku tak paksa pun korang baca blog aku, sebab aku punye blog mengamal kan sistem demokrasi dan semua orang berhak bersuara......upssssss....dah macam topik political and government la pulak...heheheheh..

Follower dah la tak ramai, entry pun tak menarik, karut marut berlaka.........hahahahahaha.......tapi aku tetap cakap AKU TAK KESAH.......Sebab, blog suehazrie mane boleh nak same kan dengan orng lain.....AKU TETAP AKU....^__^.

*
*
*
*
*
P/S: saya akan berusaha untuk menjadi bolg HAPPENING ^__^.

1 ulasan:

BExCLUSIVE MAGAZINE berkata...

Cute blog! :)
ciao ciao from Rome
BExCLUSIVE MAGAZINE

http://bexclusivemagazine.blogspot.com/

Hazri dan Sue

Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers