Selasa, 10 Mei 2011

Sarapan Pagi Ala Mat Salleh..

Pagi nie, macam biasa la. sampai2 opis terus pg punch card n on pc. pekara pertama yang aku tgk dulu dah semesti dan seharusnya lah FB dan bLog aku nie......So secara nomalnye blog aku dah betambah follower....tq pada yang sudi follow blog aku yg xberape nak best nie.[ rendah diri la konon...nak muntak ceq...huhu]

So untuk intro pagi2 nie, dah siap2 on semua....aku pun tagk la ape yg aku suka. tengah2 best layan komik on9, kak farah n abang sepul [ opis mate aku ] ajak pegi beskfast. Aku nie kalo di ajak keluar mmg pantang aku kalau tak ikut...heheheheh...ajak la kemana je msti nak pg punye...[dok opis pun bukan wat pae...boring].



Benda alah nie la aku cekik pagi nie..heheh..


Pancake tu pulak share dengan kak farah..=P

Pagi nie untuk pertama kalinye dalam idup aku nie la 1st time aku bekfast makan mcd, ingt mkn mcd nie xkenyang. upe2 nye lebih pada kenyang, sampai ase tak abih di wat nye. nasib la aku nie jenis mkan kasi abih pnye. slow2 makn kasi abih.

p/s : diet2 gak, tp perut nk kne isi gak...xpe..petang t kite JOGGING k..heheh..^__^.

Tiada ulasan:

Hazri dan Sue

Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers