Khamis, 11 Ogos 2011

Bazar Ramadhan

Hai semua pencinta blog, sihat ke?? puasa macam mana, o.k ke k.o?? hehehe...wat masa sekarang nie aku ok lagi, blom pun dapat MC dari BULAN..heheheh. Masuk hari nie dah 11 hari kita kat dalam bulan ramadhan nie kan, harap kita semua di berkati oleh nya...AMIN.

Agak lama la jugak kan aku x mengupdate story2 baru dalam MUKABLOG aku nie, bukan sebab ape cuma ada beberapa kekangan yang xdapat dielakan, salah satu nya sebab aku buzy sikit dengan study sekarang nie lagi2 dah nak exam nie, lagi la tambah buzy sampai kan kejer kat opis tu dah besusun atas tray in out kauuuu....!!! hhihihihi , lagi satu mesti korang perasan kan last aku update blog nie bulan 5 ri 2 kan peh 2 terus diam kan, ini kerana time tu aku berada dalam satu situasi yang amat sadis, dalam sebulan jugak la aku berada dalam kemurungan (murung la sangat).....sebab musabab mengapa, kenapa dan ape biar lah menjadi kenagan pahit dalam hidup aku...sebab aku malu nk mention....hehehehehe..(gedix lebih)

O.K sebelom aku membebel dengan lebih panjang la nyahh bab kenapa bebulan tak update blog nie , meh mak nak cite cikit kauuuu !!!......KISAH BAZAR RAMADHAN (episode 1)...baca ala2 upin dan ipin k...heeheheh.....

Semalam aku pegi bazar ramadhan, nak jadi kan cerita selama 10 hari kita puasa tu la PERTAMA KALI aku pegi bazar ramadhan, mula2 masuk tu tengok macam sama macam tahun2 lepas TAPI ok TAPI bila jalan sampai belakang rupanya lain laaaaaa....dah makin BESARRRR tapak nye...hehehehe...(pelik kejap)

Lepas tu aku pun jalan2 la cuci mata, tak banyak benda yang sedap aku tengok datang pun sebab xpenah pegi lagi kan so nak tengok la.....harga makanan masih ok lagi murah la jugak kan, CUMA..ok CUMA kenapa harga AIR TEBU boleh naik sampai sekitar 50$ ke Rm1 agak hairan aku tengok, sambil 2 aku pun buat la kesimpulan aku sendiri (agak2 nya tebu mahal dah kot, ke dah nak pupus kot, ke payah nak dapat kot...bla kot..bla kot,ke bla kot dan sebagai nya) mahal ke, murah ke orang tetap akan beli punya....so xpayah risau la xde rugi nye, untung je semedang..TAPI air yang WARNA WARNI tetap murah lagi, so bagi yang tak mampu nak beli air tebu tu beli je air WARNA WARNI tu je...hihihihi...

gambar hiasan

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

rindu sme lu..

Hazri dan Sue

Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers