Jumaat, 12 Ogos 2011

Duit raya...Duit raya..?? Nak Duit raya...??

Hari nie nak buat cerita DUIT RAYA pulak...atau kata lain nya ANGPOW...heheh.....memandangkan aku nie adalah kaki dan tangan kerajaan maka dengan ini aku turut menperoleh bonus setengah bulan gaji...YAhOOOOO.......Gumbira hati den nie haaaa....ape tak nya, dengan bonus dapat, gaji lagi dapat, overtime pun dapat dan segala mala clim melim dapat la senang cite kan.....dalam 1 bulan bang/akak/adik...dalam 1 bulan aku dapat semuanya...perhhhhhh, masyuk kottt....!!!

Mesti korang cakap sakan la raya tahun nie, Baju raya glamor la kau sueeee tahun nie...liplap..liplap...bling bling...blang..blang, labuci sana..labuci sini...labu air..labu sayong dan segala macam ayat fofular lagi la yang akan keluar.....dan ape lagi ye.?? Haaaaa...."Boleh la belanja, Makan BESOooorrrrr"....bak kata NABIL MRL " BeSOoooo Abah KAUUuuu".

Kalau ikut kan hati sapa la yang taknak joli katak dengan duit yang dapat tu kan...tapi ape kan daya keperluan melebihi dari kehendak dan keinginan aku nie, Waaaaaaa......Orang cakap raya tak ada BAJU BARU, KASUT BARU, SELENDANG BARU tak meriah raya....tapi aku nak bayar HUTANG, nak saving, nak bagi MAK AYAH...Macam mana nak sopping nie...??

Tapi tak pe la, sebab ape yang penting BAYAR HUTANG.....Agak2 boleh tak mintak mak ayah sposer baju raya je....kata sayang menyayang, anak mak ini SORANG saja lagi yang tinggal kan...hihi.



gambar hiasan

2 ulasan:

scha al ahmad berkata...

simpan sket..
byq hutang, ngan shopping.. :)

sue berkata...

shpping??...sikit2 xleh..kne bnyk2 bru best...kik3x..

Hazri dan Sue

Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers