Isnin, 2 Januari 2012

Berakhirnya Cuti Rehat 10 Hari

Hai, Bosan xtau ape nak cite...cuma nak buat rekod baru, kot2 lepas nie aku leh wat rekod taip banyak cite untuk tahun baru nie...bukan ape, sebab aku nie pemalas cikit, saja gatal tgk orang ade blog aku pun nak ade blog..konon nak cite pasal diri n wat diari tapi xde bnda pn...heheheh.
Hari nie last aku bercuti setelah 10 hari bercuti, stay kat rumah, on9 tiap2 hari sampai pagi, makan, tidor, upload movie, tengok tv dan membesor kan badan..hahahaha...hah lagi 1 pegi shopping dengan mak...hehe.
Esok bermulalah hari pertama berkerja dalam tahun baru nie, sonok sangat nak masuk opis nie, bukan kenape sebab bosan giler dok umah membesor kan badan, dah macam tempayan kata mak, adoi.....hehehehe
Esok mesti mak kembali bosan, pasal aku xde nak teman die..dah 10 hari cuti aku lah kawan die kat rumah n kemana2 aku lah yang die ajak teman, kesian kat mak, tapi xpe aku dh tinggal kan job baru tok die buat so xde la die bosan sangat..hehehe..."mak, mak tolong jahitkan lapik hantaran tu cantik2 tau..nanti ANAK bagi upah k" hehehehe.
Ok lah, cakap banyak tak guna, pada staf2 MASUM (Majlis Sukan Universiti Malaysia) tunggu aku masuk opis eik, korang mesti rindu aku kan..hehehe.



Tiada ulasan:

Hazri dan Sue

Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers